duminică, 29 iulie 2012

Smiley - compilatie pentru fani

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/a/af/Smiley_in_concert_(2).JPG/200px-Smiley_in_concert_(2).JPG
Smiley lanseaza o compilatie cu piese care au fost mai putin promovate, un cadou special pentru cei 600.000 de fani de pe Facebook. Tracklist-ul include 17 melodii care se regasesc pe cele doua albumele solo ale artistului, In lipsa mea si Plec pe Marte. Compilatia se numeste 600. 000 si poate fi descarcata gratuitde pe pagina de Facebook a artistului (http://facebook.com/smileyonline ). Este cadoul meu pentru cei care imi asculta muzica si carem-au sustinut si ma sustin mereu, pentru cei peste 600.000 de fani de peFacebook. Vreau sa duc relatia noastra la urmatorul nivel, vreau sa-micunoasteti toate piesele pe care le-am editat vreodata si consider ca este dedatoria mea sa fac asta. Imi doresc sa impart cu voi bucuria muzicii… suntcantece foarte dragi mie, printrecare, Ploua, Pe unde iti umbla inima,Hello, Un pas inainte, precum si trei remixuri speciale, spuneSmiley. Smileyeste cel mai indragit artist pop din Romania. Acesta pastreaza o legaturafoarte stransa cu fanii sai, pentru care posteaza zilnic. De altfel, pagina sade Facebook numara cele mai multe like-uri ale unui artist roman, primite de lafanii din Romania. Pentru a downloada gratuit compilatia 600.000, accesati link-ul: www.facebook.com/smileyonline.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu